ייעוץ, ליווי והדרכה בניהול משא ומתן בארגונים

ייעוץ, ליווי והדרכה בניהול משא ומתן בארגונים

 

מנהיגים ומנהלים המובילים ארגונים, נדרשים לנהל תהליכי משא ומתן באופן יום יומי מול גורמים רבים.

בדיוק כמוך, גם המנהלים, העובדים והקולגות שלך נדרשים להפגין מיומנויות דומות וזאת במטרה לגייס לקוחות, להגדיל היקף הפעילות, לשמר לקוחות, לנהל באופן מיטבי את התקציבים השונים ולגייס עובדים.

מרבית מהאינטראקציה הארגונית מונעת מניהול משא ומתן מוצלח.

ההון האנושי בארגון חשוב ותמיד נשאף לפתח בקרב המנהלים והעובדים יכולות שיתרמו לרווחיות, לחוסן עסקי והעצמת הארגון. העשרת ההון האנושי באמצעות פיתוח תקשורת בין-אישית והקניית יכולות ניהול משא ומתן תתרום רבות לארגון.

על ידי ליווי והדרכה בהתאמה אישית לכל מחלקה בארגון החל ממנהלים בכירים, מנהלי מחלקות, מנהלי מכירות, משאבי אנוש ועוד, נוכל להעניק לכלל הארגון מיומנויות של משא ומתן.

במסגרת השירות, אערוך תצפיות ואקיים ראיונות עם אנשי הארגון, אבחן את התהליכים וזאת במטרה לאתר פערים בין הרצוי והמצוי בליבת הפעילות של הארגון.

בתום התהליך אפתח ואטמיע מיומנויות משא ומתן מעשיות ואפקטיביות אשר ייושמו באופן מיידי בחיי היום-יום מותאמות לכל מחלקות הארגון.

 

1 2 3 4 5 6 7

איך נעשה זאת?

לאחר מפגש הכרות, מיפוי צורכי הארגון והגדרת יעדים, נקבע יחד את צורת העבודה המותאמת לארגון ואת שיטות העבודה, כל זאת בהדרכתי תוך חיבור לעולם המעשי.

מה נעשה ונלמד לאורך התהליך?

  • נלמד איפה אנו פוגשים בצורך במשא ומתן, איך נושא זה תופס חלק נכבד מחיינו.
  • נבדיל בין משא ומתן פרונטלי ו/או טלפוני ומתי מנהלים כל אחד מהם.
  • נלמד את בסיסי הכוח: מחויבות, צרכים, השקעה, תחרותיות, מוסריות, התמדה ועוד.
  • נבחין בין משא ומתן טקטי (הווה) למשא ומתן אסטרטגי (טווח רחוק).
  • נלמד מהו קונפליקט ומהי האסטרטגיה לניהול הקונפליקט.
  • נדע גבולות, מותר ואסור במשא ומתן, ניגוד אינטרסים וכיצד מתמקדים באינטרסים של עשייה ולא בעמדות.
  • נלמד איך מתכוננים למשא ומתן.
  • ניחשף לטכניקות כגון : עמדות פתיחה, סמכויות מוגבלות, שיטת הסלאמי, התשה, ענווה וכבוד.
  • נלמד יכולת התמודדות עם מצבים בלתי צפויים.
  • נלמד לקרוא שפת גוף וזיהוי מראש של משבר בקרב אנשים הסובלים מלחץ אישי ו/או ארגוני והאופן בו פתרונות ומחשבה יצירתית יכולים למנוע, או לא להחריף אותו.
  • נטפח התנהגות ותקשורת בין-אישית.
  • נלמד כיצד לזהות את המניעים המסתתרים מאחורי כל מהלך ודרישות הצדדים המעורבים.
  • נטפל ברגשות שליליים ונטפח רגשות חיוביים של הצדדים.
  • נתנסה בסימולציות מחיי היום יום ומהארגון, תוך חוויה בין מחלקתית, נקשיב לבעיות ונמצא פתרונות, ננהל דיונים/שיח משתף, נפיק לקחים ונהפוך אותם להזדמנויות.
  • איך לא מוותרים, אין לא = יש אתגר.
  • כיצד להגיע ל WIN WIN.
  • נבנה מתודה עם המלצות וכלים ליום שאחרי.

מה יצא לך מזה?

  • כלים רבי-עוצמה שישרתו אותך ואת הארגון שלך באינספור סיטואציות ויקנו לארגון ידע פנים ארגוני המהווה כוח רב בעולם העסקים.
  • חסכון בזמן ועלויות וכתוצאה מכך – גידול ברווחיות.
  • נאמנות מצד עובדים מרוצים עם מוטיבציה גבוהה.
  • לקוחות, ספקים ושותפים מרוצים יותר, המובילים לעשייה חיוביות.
  • שימור נכסי הארגון, ההון האנושי, הלקוחות וספקים תוך הכרת הצרכים העסקיים.

יכולת ניהול המשא ומתן שתקבלו מהמומחית יקנו לכם יתרון יחסי מעשי בשוק תחרותי...